Kontakt

Scan me!

Scan this QR Code!

Naslov: Šmartinska cesta 28, 1000, Ljubljana, Slovenija

GSM: +386 (40) 222 112
Email: Pišite nam
Web: www.narocam.si

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae, ultricies eget, tempor sit amet, ante. Donec eu libero sit amet quam egestas semper. Aenean ultricies mi vitae est. Mauris placerat eleifend leo.

Prevajanje


Socialna prijava

FORGOT YOUR DETAILS?

Generalni sekretar OPEC: Cena nafte je dno že dosegla

Cene nafte na svetovnem trgu naj bi že dosegle svoje dno, ob višjih cenah pa lahko že jutri pričakujemo tudi dražje gorivo na bencinskih servisih. 50-litrska posoda za gorivo bo 2,5 evra dražja.

 

Cene nafte na svetovnih trgih naj bi že dosegle svoje dno, zato je dvig cen goriv pričakovan.

Cene nafte na svetovnih trgih naj bi že dosegle svoje dno, zato je dvig cen goriv pričakovan.

 

Država znižala trošarine, cene goriv bodo vseeno poskočile

Cene nafte so na svetovnih trgih spet poskočile prek ravni 60 ameriških dolarjev za sodček, kar bo poskrbelo tudi za dražja goriva na slovenskih bencinskih servisih. Čeprav je država znižala trošarine, se bo liter neosvinčenega 95-oktanskega bencina podražil za pet centov na 1,308 evra, prav tako za pet centov pa tudi liter dizelskega goriva na 1,220 evra. Bencinsko 100-oktansko gorivo se bo podražilo za 5,6 centa na 1.350 evra na liter.

Polna 50-litrska posoda za gorivo bo torej jutri dražja za 2,5 evra.

 

Ceno nafte višajo špekulacije o zapiranju naftnih ploščadi

Na svetovnem trgu nafte smo v preteklih tednih zasledili številna ugibanja, kdaj bo cena nafte dosegla svoje dno. Po mnenju Abdulle Al-Badrija, generalnega sekretarja organizacije OPEC, je trg svoje dno že dosegel in lahko zdaj pričakujemo vnovično višanje cene nafte. Po njegovem mnenju se bodo naftni trgovci odzvali z manjšim trošenjem, prilagajanjem trgu in ponujanjem novih produktov.

Kot pišejo Finance, so za višjo ceno nafte krive predvsem špekulacije, koliko bodo naftne družbe oklestile naložbe v iskanje novih nahajališč. Od oktobra se je število delujočih naftnih ploščadi v ZDA zmanjšalo za tretjino, a ker so na drugi strani povečali učinkovitost drugih vrtin, ZDA kljub vsemu črpajo rekordne količine nafte.

“Cena nafte bi v prihodnosti lahko spet dosegla raven 200 ameriških dolarjev za sodček,” je dejal Al-Badri.

 

Kljub nižjim trošarinam se bodo podražili vsi naftni derivati. Za liter najbolj prodajanega bencina bo treba odšteti 1,523, za liter dizla 1,406 evra. Liter kurilnega olja bo dražji za 1,6 centa in bo 1,025 evra. Za 50-litrski bencinski rezervoar že več kot 76 evrov!

Dražji naftni derivati

Dražji naftni derivati

Kljub znižanju trošarin se bodo podražili vsi naftni derivati. Liter najbolj prodajanega 95-oktanskega bencina bo od polnoči dražji za 2,7 centa in bo 1,523 evra. Liter 100-oktanskega bencina bo dražji za 2,4 centa in bo 1,540 evra. Za liter dizla bo treba odšteti 1,7 centa več in bo 1,406 evra, za liter kurilnega olja pa 1,6 centa več in bo 1,025 evra.

Ob nespremenjenih trošarinah pa bi bil liter najbolj prodajanega 95-oktanskega bencina dražji za približno tri do 3,5 centa, kar pomeni, da bi stal od 1,526 oziroma 1,531 evra. Liter dizelskega goriva bi bil dražji za 2,5 centa in bi bil 1,414 evra, za liter kurilnega olja pa bi bilo treba odšteti dva centa več, kar pomeni, da bi stal 1,029 evra.

V sosednjih državah so goriva dražja samo v Italiji. V Avstriji stane liter 95-oktanskega bencina 1,415 evra, liter dizelskega goriva pa 1,363 evra. Na Hrvaškem je treba za liter najbolj prodajanega bencina odšteti 1,399 evra, za liter dizelskega goriva pa 1,307 evra. V Italiji stane liter 95-oktanskega bencina 1,818 evra, liter dizelskega goriva 1,723 evra.

Bencin dražji

Polnjenje rezervoarja jeklenega konjička nas bo zaradi dviga cen pogonskih goriv znova bolj udarilo po denarnici. Vendar pa je dvig cen nekoliko nižji od pričakovanj, saj je vlada posegla v trošarine. Je pa občutna podražitev doletela Hrvate.

Potem ko se je bencin 1. julija podražil na račun višjega davka na dodano vrednost, je ob polnoči prišlo do nove podražitve. Tokrat zaradi običajne uskladitve cen.

Za 50-litrski rezervoar najbolj prodajanega bencina je tako treba odšteti 1,25 evra več, za rezervoar dizelskega goriva pa 80 centov več.

Neosvinčeni 95-oktanski bencin se je podražil za 2,5 centa, na 1,518 evra, 100-oktanski bencin za 2,3 centa, na 1,537 evra, dizelsko gorivo za 1,6 centa, na 1,392 evra za liter, zvišala pa se je tudi cena kurilnega olja, za liter katerega bo treba odslej odšteti 1,014 evra oziroma 1,3 centa več.

Analitiki so sicer pričakovali še večje zvišanje cen, a je vlada z odločitvijo, sprejeto na dopisni seji, posegla v cene z nižanjem trošarin.

Cene naftnih derivatov se v Sloveniji določajo po metodologiji, ki temelji na gibanju cen naftnih derivatov na svetovnem trgu in na gibanju tečaja dolar-evro, na podlagi 14-dnevnih povprečij.

4

Velika podražitev na Hrvaškem

Se je pa močno zvišala cena pogonskih goriv na Hrvaškem, cene goriva so tako tam najvišje po letošnjem marcu.

Najbolj prodajani super 95 je dražji za 56 lip (7,5 centa) in je zanj od polnoči treba odšteti 10,64 kune (1,417 evra) za liter, evrodizel pa se je podražil za 42 lip (5,6 centa), na 9,92 kune (1,321 evra).

Vozniki bodo morali tako za 50-litrski rezervoar bencina odšteti 28 kun več (3,73 evra), tank dizla pa bo dražji za 21 kun (skoraj 2,8 evra).

Cena bencina evrosuper 100 bo ob tem prvič v zadnjih treh mesecih presegla 11 kun, liter pa bo namesto 10,60 kune stal 11,17 kune (1,487 evra).

Dvig cen pogonskih goriv je bil tako izrazit tudi zaradi dviga trošarin. Hrvaški finančni minister Slavko Linić je že prejšnji teden napovedal tako korak. Sredi turistične sezone želi tako tudi Hrvaška napolniti državni proračun.

Tokratne cene bodo veljavne do 5. avgusta, ko se bodo cene spet prilagodile glede na gibanje cen nafte in tečaj dolarja.

Vir: 24ur.com

Sem lastnik manjšega vozila Renault Twingo Wind 1,2 letnik 1997. Osebni avto je bil kupljen z namenom predvsem mestne vožnje. Pred nakupom sem se pozanimal tudi glede porabe goriva, ki naj bi se pri omenjenem vozilu vrtela med 5 in 7 lit./100km. Odločil sem se za nakup in po večih polnjenjih izračunal porabo goriva na spletni strani poraba.com, da moj Twingo porabi povprečno 6,85 lit./100km. Nad porabo sem bil nekoliko razočaran, vendar sem moral vzeti v zakup, da sem vse te kilometre opravil večinoma z mestno vožnjo in nekaj primestne brez uporabe avtocest.

Nekje v mesecu marcu 2013 mi je prijatelj predstavil produkt Xtreme Fuel Treatment, katerega nisem poznal zato sem bil do produkta nekoliko skeptičen. V preteklosti sem uporabljal razne dodatke tako za olje, kot za gorivo. Ti isti produkti niso imeli ne vem kakšnega učinka z izjemo Motor Up-a katerega sem uporabljal kar nekaj časa, dokler ni izginil iz trgovskih polic. Prijatelju sem rekel mogoče bom vseeno preizkusil ta produkt in ko sem prišel domov sem se takoj vsedel za računalnik in na internetu izbrskal vse o Xtreme Fuel Treatment. Na moje začudenje nisem našel nikjer nekih slabih referenc z izjemo tračev na tujih forumih, za katere lahko hitro ugotoviš da jih pišejo osebe ki niso še nikoli uporabile tega produkta. Odločil sem se, da Xtreme Fuel Treatment tudi sam preizkusim. Tako sem poklical prijatelja in tako se je začela celotna zgodba.

Ko sem imel produkt pri sebi, sem odšel takoj na Petrolovo bencinsko črpalko, kjer sem natočil gorivo v vrednosti 30 EUR in dodal Xtreme Fuel Treatment. Glede na navodila, ki mi jih je dal prijatelj bi moral dodati zelo malo tega dodatka, vendar sem ga sam dal nekoliko več kot je potrebno. Po prvih 10-ih prevoženih kilometrih je na moje začudenje motor začel delovati precej bolj umirjeno, kar pomeni da ni bilo več toliko motornih vibracij, ki jih proizvajajo manjša vozila. Takrat sem si rekel “ta produkt očitno deluje”, nisem pa vedel koliko bom privarčeval na gorivu. V mislih sem imel, da če bo ta prihranek 10% bo to super. Hotel sem dejansko ugotoviti, kakšen bo prihranek, zato nisem spreminjal režima vožnje. Še vedno sem vozil večinoma po mestu in nekaj izven mesta brez uporabe avtocest, ker moj Twingo nima vinjete. Lučka za gorivo se ni in ni hotela prižgati in tako sem s prvim polnjenjem za 30 EUR naredil 576 km, kar je pomenilo porabo 3,44 lit./100km, pri drugem polnjenju goriva v vrednosti 35 EUR sem naredil 573 km kar je pomenilo porabo 4,03 lit./100km. Takrat sem oba računa in prevožene kilometre vnesel na spletno stran poraba.com, kjer mi je izračunalo, da sem natočil za 42,93 lit. (65 EUR) goriva in naredil 1149 km. Rezultat obeh polnjenj je bil tako izpisan s povprečno porabo goriva 3,74 lit./100km. Temu rezultatu nekako nisem mogel verjeti, zato sem porabo izračunal še ročno (litri : prevoženi km X 100). Rezultat je bil ponovno enak, zato sem izračun še dvakrat ponovil in celo obračal formulo, ker enostavno nisem mogel verjeti da je bil prihranek neverjetnih 45,4%. Ko sem to povedal ostalim mi enostavno niso mogli verjeti, češ da sem narobe računal, da sem posledično spustil pedalko plina, ipd. Bilo je kar nekaj negodovanj glede na moj rezultat. Odločen sem bil da bom Xtreme Fuel Treatmen še naprej uporabljal.

Pri naslednjih nekaj doziranjih moram omeniti, da sem zaradi nižje porabe celo nekoliko bolj prtiskal na plin, tako da se mi je ob koncu testiranja po prevoženih 5674, porabljenih 250,64 litrih poraba ustalila na 4,41 lit./100km oziroma 2,44 litra manj kot prej. To pomeni 6,58 EUR za vsakih 100 prevoženih kilometrov in 35,6% prihranek.

Testno obdobje je bilo opravljeno v 77 dneh ali 2,5 mesecih. Ko sem izračunaval prihranek za naprej ob predpostavki, da ne spreminjam režima vožnje, sem izračunal da lahko v obdobju enega leta privarčujem okvirno 976 EUR in če odštejem ceno dodatka ki bi ga porabil v enem letu ter znaša okvirno 69 EUR, lahko na letni osnovi privarčujem okvirno 900 EUR.

Kaj to pomeni? To pomeni, da lahko za ta znesek naredim precej več kilometrov kot sicer, da lahko ta znesek uporabim namesto za gorivo za registracijo in še nove pnevmatike ali pa preprosto to pomeni lepe letne počitnice za eno osebo.

Rezultat Renault Twingo

APIDONUM & ADONIA

  • APIDONUM NARAVNA KOZMETIKA

    APIDONUM so 100% naravne, bogate, hranljive, z vitamini in antioksidanti prepojene kreme, ki vašo kožo naredijo čudovito gladko ter jo učinkovito varujejo in negujejo. Ne vsebujejo nobenih kemikalij, konzervansov ali aditivov ter so primerne za ljudi vseh starosti in tipov kože.
  • ADONIA REVOLUCIONARNA KOZMETIKA

    Adonia prinaša tisto, kar obljublja: ATHENA 7 MINUTE LIFT krema že pri prvi uporabi, vidno zmanjša vaše gube v samo 7 minutah, LEGTONE SERUM krema za zmanjševanje celulita pa vidno odpravi celulit v samo 9 minutah, LASHALIVE SERUM vam naravno poveča vaše trepalnice.
NARAVNA KOZMETIKA
TOP
Translate »